بازي خيريه ستارگان فيگو مقابل آستريا وين، حضور کيروش روي نيمکت ستارگان فيگو


 

گروهي از بزرگترين بازيکنان تاريخ فوتبال جهان براي انجام بازي خيريه به مناسبت صدمين سال تاسيس باشگاه آستريا وين فردا مقابل اين تيم به ميدان خواهند رفت.


 لوئیس فیگو ستاره اسبق فوتبال جهان تیمی را گرد هم اورده تا فردا شب در دیداری خیریه مقابل تیم آستریا وین به میدان برود.

 تیم ستاره های فیگو به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس باشگاه آستریا وین فردا شب در دیداری خیریه به مصاف این تیم خواهد رفت. در تیم ستارگان فیگو بازیکنانی مثل، رونالدو، رونالد دی بوئر و دژان استانکوویچ بازی می کنند.

 فیگو که در دوران بازی اش حضور در بارسلونا، رئال و اینتر را تجربه کرد اکنون هم تیمی های سابقش را به حضور در این مسابقه دعوت کرده است. از دیگر بازیکنان صاحبنامی که در این تیم حضور خواهند داشت می توان به گئورگی حاجی ستاره اسبق تیم ملی رومانی، پاتریک ویرا و کلودیو تافارل اشاره کرد. هدایت این تیم را نیز کارلوس کیروش سرمربی فعلی تیم ملی ایران بر عهده خواهد داشت.

 از طرف دیگر آستریا وین نیز با بهترین بازیکنان تاریخ خود پا به این رقابت می گذارد و هربرت پروهاسکا ستاره تاریخ باشگاه را به همراه خواهد داشت. تونی پولستر نیز در دقایق پایانی بازی برای این تیم به میدان خواهدآمد.

 ترکیب کامل تیم ستارگان فیگو:

لوئیس فیگو، دژان استانکوویچ، یایا توره، رونالدو، ویتور بایا، سرجینیو، پیر فان هویدونک، سانتیاگو سولاری، روکه جونیور، ریکاردو، کافو، جووانی البر، ولادیمیر اسمیچر، پدرو پائولتا، گئورگی حاجی، لوئیس بوامورته، الیویر داکور، دیماش، ایوان الگرا، لوکاس رادبه، گئورگی پوپسکیو، رونالد دی بوئر، پاتریک ویرا، فرناندو کوتو، کلودیو تافارل

 سرمربی: کارلوس کیروش

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, | 20:28 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |